AzHgAr BaNd
AzHgAr BaNd
فریاد

من سرم یا کمترم ازتو...تو سری یا کمتری از من؟!
من که همواره پر دردم بی تو"تو که صد باره خوب میخندی بی من...

من که از تو کم سخن نگفتم با قلبم"تو که از نو حرفی نزدی با قلبت از من؟!

 

م.ج



نظرات شما عزیزان:

تنهای تنها
ساعت0:38---22 اسفند 1390
سلام عزیزم،
پیشاپیش سال نو مبارک.

از وبت دیدن کردم. تقریبا تمام مطالبشو نگاه کردم .خیلی خوب و مفید بود. خسته نباشی.

اگه دوست داشتی به وب منم یه سر کوچولو بزن و از مطالبش استفاده کن.
تقریبا همچی توش هست. اهنگ جدید - فیلم - عکس- بازی - نرم افزار و ......
اگه بنر یا چیز خاصی خواستی بهم خبر بده.
با تبادل لینک موافقی؟ منو با عنوان کلبه تنهایی علی و آدرس www.tanha30stem.loxblog.com لینک کن بعد بهم خبر بده لینکت کنم.

شماره پیامک انتقادات و پیشنهادات:09118383873

ایمیل من:Tanha30stem@yahoo.com

منتظرما ....حتما بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:من تو, توسط mojtaba