AzHgAr BaNd
AzHgAr BaNd
فریاد






چاقال نامه ...
شنیدم جدیدا چهار تا کونی شمرونی

شنیدم جدیدا چهار تا کونی شمرونی
حبلای مهمونی ، حرف زدن از تهرون ، جــون
میام خواستگاریتون بدون مهمون
واسه من چایی دارچین بیارین توی فنجون ، جــون
من و تهی رو یاتون رفت ؟
85
جوری گاییدم سامانتون رفت
ایندفعه جوری میگام که بشه حالتون بد
پاهاتون ایران برسه میشه خوابتون چرب
خیالتون جمع ، یه لشگر میکشم شمرون
پیداتون می کنم ، لشکری که نکشیده نمرود
فک بکنین جن بود
شایدم سفر کنم جر بخورین امروز
پس فرار کنین فیس بوک و
از خونتون بدون بادی گارد نرین بیرون
این وضعیته لندنه بهتره نرین ایرون
چون ایرون ، مال من و رپ کنای توشه
نه ، نه ماله شما چک خورای جوجه

021
واسه اوناییه که توشن
این آهنگم واسه اون کوناییه که دورن
میگن تهران ماله منه
تهران ماله تو نیست
تهران واسه اوناست که توشن
میجنگن با پلیس

021
واسه اوناییه که توشن
این آهنگم واسه اون کوناییه که دورن
میگن تهران ماله منه
تهران ماله تو نیست
تهران واسه اوناست که توشن
میجنگن با پلیس

ببین چقدر چاقالین که بهترین ترک آلبومتون
همونی که دو تا تیکه به من بود آره ، رفیقه منم توشه
ده اگه لاتی حداقل بخون از تیر برق کوچه
سعی کنین درد کلمات و تحمل کنین
نرین واسه حمایت از ننه هاتون تجمع کنین
من تو وطن ، دورم پر از شبح و پلیس
باید مثه من تو این سرزمین رو جدولا جویید
اینجا شبا کشته میده صبحها خنجرا پلیسه
صدای تیر میاد ، نمیاد واسه هر دعوا پلیس
تو پشت پلی استیشنت میبری خطر و داریش
منم تو کف خیابون میبرم خطر و نُه هیچ
میگی راست راست را میری تو شمرون و جیهون
راست راست را برو تو نظام آباد امروز
بیا ............ مثله دیازپامه ده
تو رو میخوابونم زمین توی سیاه چاله رپ

واسه اوناییه که توشن
این آهنگم واسه اون کوناییه که دورن
میگن تهران ماله منه
تهران ماله تو نیست
تهران واسه اوناست که توشن
میجنگن با پلیس

021
واسه اوناییه که توشن
این آهنگم واسه اون کوناییه که دورن
میگن تهران ماله منه
تهران ماله تو نیست
تهران واسه اوناست که توشن
میجنگن با پلیس

میگم مگه من مادرتو گاییدم که میگی چرا ؟؟

داش رضا این موقع شب وقت گذاشته واسه چند تا چاقال
همشونو میگاییم ... همشونو میگاییم
تازه یه چند تا بیت دارم همینطوری بعدا میدم بیرون

داداش دیشب داشتیم بازی می کردیم
رضا لفظتونو اومد
واستون تاس ریختیم
متاسفانه قرعه ام به اسمتون در اومده کونتون پارس
فکر کردین سروش باهاتون خوند خبریه ها ؟
همتون فرق وسط بالا کلتونو میگم باز کنه
همون که باهاتون خونده ، سروش ، به خودش میگم بزنتتون
که بفهمین چند چندی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:تکس چاقا,,,نامه از رضا یشرو دیس به زدبازی,,,, توسط mojtaba